با تبلیغات استوری اینستاگرام در 24 ساعت انقلاب کنید

شرکت تبلیغاتی یاراپلاس خدمات تبلیغاتی را ارائه می دهد.

با تبلیغات استوری اینستاگرام در 24 ساعت انقلاب کنید

۱۷۳ بازديد

اینستاگرام در طول ماه حدود یک میلیارد کاربر فعال دارد و این آمار در ایران بیش از ۳۰ میلیون نفر است. تعداد بالای مخاطبانی که در این شبکه اجتماعی فعالیت می کنند دلیلی شده که کسب و کار‌های مختلف برای معرفی محصولات و برند خود از اینستاگرام استفاده کنند. در سال‌های اخیر قابلیت قرار دادن استوری نیز در اینستاگرام به وجود آمده است. در ابتدا امر هیچکس فکر نمی‌کرد که استوری‌های ۲۴ ساعته می‌تواند این گونه مخاطبان را به خود جلب کند. اما اکثر کاربران وقتی اینستاگرام خود را باز می‌کنند ابتدا استوری‌ها را چک می‌کنند. همین موضوع دلیلی شده است که تبلیغات استوری اینستاگرام یکی از شیوه‌های موثر تبلیغاتی قلمداد شود. در ادامه مقاله توضیحات تکمیلی راجع به این شیوه‌ی تبلیغاتی ارائه می‌دهیم و همچنین می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره با ما می‌توانید از شماره تماس ۹۸۹۹۲۳۱۴۰۶۷۲+ و یا آیدی تلگرام @yaraplus2 استفاده کنید.

لحن شما زیباست و ما در استوری اینستاگرام زیباترش می‌کنیم!

 تبلیغات استوری اینستاگرام

استوری اینستاگرام می‌تواند در معرفی شما به جامعه هدفتان موثر باشد و هرچه این معرفی اصولی‌تر و استانداردتر باشد قطع به یقین میزان ارزش برند شما نیز افزایش می‌یابد. به این موضوع توجه کنید که نوع فعالیت شما در وب‌سایت‌ها یا شبکه‌های اجتماعی در دراز مدت شخصیت برند شما را شکل می‌دهد. بهتر است قبل شروع فعالیت به این نکته توجه کنید که جامعه هدفتان با چه نوع لحن و رفتاری ارتباط برقرار می‌کنند و طبق آن به فعالیت بپردازید.

افرادی که در وب‌سایت‌ها و یا شبکه‌های اجتماعی مختلف فعالیت می‌کنند، تفاوت های رفتاری زیادی با یک‌دیگر دارند. برای مثال فردی که در توییتر پست‌ها را تماشا می‌کند به دنبال محتواهای طولانی و با لحنی رسمی نیست و از شما انتطار دارد تا محتوایی کوتاه و با لحنی دوستانه را منتشر کنید. این موضوع جزو کلیدی ترین مسائل برای افزایش بازدهی تبلیغات است و ما در ممبروان در نظر داریم تا با توجه به این مسائل تبلیغاتی اصولی را در شبکه‌های مختلف اجتماعی برای شما ارائه دهیم. تبلیغات استوری ایستاگرام از جمله فعالیت‌های ما در زمینه تبلیغات است که در انتشار آن به موارد گوناگونی توجه می‌کنیم که در ادامه برخی از موارد را برای شما ارائه می‌دهیم.

ممبروان دلیلی برای تبلیغات استوری اینستاگرام ثمربخش

تبلیغات در اینستاگرام به مدت ۲۴ ساعت برای کاربران قابل مشاهده است و در این ساعات شما وقت دارید که نظر مخاطب خود را به خود جلب کنید. داشتن ایده های نو برای تبلیغات اینستاگرام می‌تواند دلیلی برای افزایش مخاطبان شما باشد و به همین جهت سعی کنید در تبلیغات خود خلاق باشید. در ادامه قصد داریم تا برخی از دلایلی که باعث شده بسیاری از مدیران کسب و کارها به تبلیغات استوری اینستاگرام روی بیاورند را برای شما بیان می‌کنیم.

تبلیغات اینستاگرام ارزان می‌خواهید؟

تبلیغات استوری اینستاگرام با توجه به بازخورد خوبی که دارد، از قیمت پایینی برخوردار است و برای کسب وکار‌های نوپا می‌تواند انتخابی درست و منطقی باشد. از این رو کسب و کار‌ها می‌توانند به راحتی برای تبلیغات خود از این قابلیت اینستاگرام استفاده کنند. ما در ممبروان تلاش می‌کنیم تا تبلیغات شما را در صفحه‌های اینستاگرامی پر بازدید انتشار دهیم تا شاهد بازخورد مناسبی از سوی مخاطبان باشید. نیاز به توضیح نیست که اکثر افراد در هنگامی که اینستاگرام خود را باز می‌کنند، در ابتدا استوری‌های خود را نگاه می‌کنند و به همین دلیل تبلیغات در استوری می‌تواند راهکار مناسبی برای تبلیغات موثر باشد.

از ایده های ممبروان در تبلیغات استوری اینستاگرام غافل نشوید

تبلیغات استوری اینستاگرام

تبلیغات استوری اینستاگرام همه جانبه است یعنی در این تبلیغات با خلاقیت و استفاده از ایده های نو می‌توان از ویدیو‌، عکس نوشته و… برای انتشار تبلیغی جذاب استفاده کرد. دیگر استفاده از تصاویر بی روح که فقط بر روی آن مشخصاتی از کسب و کار نوشته شده باشد کاربر را به خود جلب نمی‌کند و نمی‌تواند تاثیر مثبتی در زمینه‌ی تبلیغاتی داشته باشد. از این رو بهتر است که در هنگام انتشار استوری به بحث محتوا و گرافیک بیش از پیش اهمیت دهید.

با استوری اینستاگرام، راه هزار ساله را در ۲۴ ساعت طی کنید!

جالب است بدانید که اینستاگرام بیش از ۱۵۰ میلیون کاربر دارد که از این تعداد حدود ۷۰ درصد کسب وکار‌های مختلف را دنبال می‌کنند. بر اساس آخرین آمار هر کاربر از پنج استوری تبلیغاتی که می‌بیند به یکی از تبلیغات پیام مستقیم (دایرکت مسیج) ارسال می‌کند. این امار نشان می‌دهد که در اینستاگرام می‌توان ارتباط عمیقی با کاربران ایجاد کرد و از این برقراری ارتباط در سوی رسیدن به اهداف مختلف استفاده کرد. می‌توانید در بین استوری‌های کسب وکارتان نیز بخشی از فعالیت های روزمره خود، که ارتباط کمی با بیزینستان دارد را به صورت استوری برای مخاطبان انتشار دهید. از این طریق، احساس صمیمیت بیشتری بین شما و مشتری ایجاد می شود. این صمیمیت در دراز مدت در افزایش اعتماد مشتریان تاثیر گذار است.

در استوری‌های اینستاگرام در کنار کاربران باشید نه در مقابلشان

در هنگام انتشار استوری‌های اینستاگرام راه‌های مختلفی برای جذاب تر شدن استوری وجود دارد. اینستاگرام در بخش استوری قابلیت های افزودن برچسب، افزودن نوشته و نقاشی با قلم را نیز اضافه کرده است. از این قابلیت ها می‌توانید برای خلق تبلیغی نو استفاده کنید و به عکس یا فیلم تبلیغی خود روح ببخشید. در طول روز بسیاری از کاربران به وسیله‌ی این ابزار ها استوری‌های خود را زیباتر می کنند و شما با استفاده از آن‌ها خود را شبیه به کاربران می کنید. از ویژگی های خوب شبیه کاربران شدن این است که دیگر افراد احساس نمی‌کنند تمام فعالیت های شما در اینستاگرام برای تبلیغات است. به طور کلی افراد از این که احساس کنند کسی می‌خواهد به آن ها محصولی بفروشد احساس خوشایندی ندارند و به همین منظور بهتر است که این حس را برای مخاطبان ایجاد نکنید.

تبلیغات استوری اینستاگرام

ممبروان دلیلی است که استوری اینستاگرامتان بیشتر از پیش دیده شود

اگر می‌خواهید در زمینه کسب و کارتان پیشرفت کنید باید در دید مردم باشید. این اصل برای تمام بیزینس‌ها صدق می‌کند. یکی از راه‌های دیده شدن استفاده از تبلیغات استوری اینستاگرام است. در این تبلیغات می‌توانید خود را به مردم معرفی کنید و اهداف و رویکرد هایی را که می‌خواهید در پیش بگیرید را با آن‌ها در میان بگذارید. اما برای  معروف شدن نیاز به تبلیغات اصولی و منطقی دارید. ما در ممبر وان قصد داریم تا برخی از ترفند‌هایی که باعث افزایش تعداد بازدید استوری ها می‌شود را بیان کنیم.

  1. اولین گامی که در افزایش بازدید استوری تاثیر گذار است را بردارید. تبلیغات، مهم ترین موضوع برای همه بیزینس‌ها است و هرچه تبلیغات جذاب تری به مخاطبان ارائه دهیم به طبع آن بازخورد مناسبی از کاربران دریافت می‌کنیم. ما در ممبر وان استوری تبلیغاتی شما را در صفحه های اینستاگرامی معتبر انتشار می‌دهیم و از این طریق تعداد فالوور‌هایتان را افزایش می‌دهیم.
  2. استفاده از هشتک‌ها نیز یکی دیگر از راه هایی است که می‌توانید استوری را به تعداد افراد بیشتری نمایش دهید. استفاده از این مورد نیز می‌تواند یکی از دلایل افزایش سین استوری باشد که از آن در تبلیغات استوری اینستاگرام استفاده می‌شود.
  3. استفاده از ربات ها و اپلیکیشن های افزایش دهنده فالوور از دیگر راه های موفقیت در کسب و کار نیست! خیلی از افراد فرض می‌کنند که داشتن فالوور فیک می‌تواند برای بیزینس آن‌ها موثر باشد. اما این موضوع یک باور غلط است که همچنان در بین صاحبین کسب و کار‌ها رواج دارد. و فقط قصد داشتیم تا با معرفی آن، مانعی شویم برای استفاده از فالوور‌های فیک.

تبلیغات استوری اینستاگرام

حواسمان به تغییرات الگوریتم های اینستاگرام است

الگوریتم‌های اینستاگرام هر چند وقت یکبار با تغییراتی روبه‌رو می‌شوند و شما برای استفاده از آن برای تبلیغات خود، باید روند تغییر این الگوریتم‌ها بررسی کنید. برای این امر باید با دانش برنامه نویسی آشنایی کاملی داشته باشید.  طبیعی است که همه ما اطلاعات کافی در زمینه تغییر الگوریتم‌های اینستاگرام را نداریم از این رو بهتر است که از افراد متخصص در این زمینه استفاده کنیم. در ممبروان افراد متخصصی برای بررسی تغییر روند الگوریتم های اینستاگرام وجود دارند و از این رو می‌توانید برای تبلیغات استوری اینستاگرام  به ممبر وان اعتماد کنید تا ما تبلیغات شما را با توجه به تغییرات الگوریتم برای مخاطبان انتشار دهیم.

از قابلیت‌های مختلف ضبط ویدیو در استوری اینستاگرام استفاده کنید

 برای استفاده از تبلیغات در استوری اینستاگرام راه های گوناگونی وجود دارد که می‌توانید از تمامی این موارد برای ضبط ویدیو استفاده کنید. با استفاده از قابلیت هایی که اینستاگرام در استوری قرار داده است می‌توانید به راحتی از راه مختلف ضبط ویدیو برای تبلیغات استفاده کنید.

  • اینستاگرام لایو: می‌توانید با مخاطبان خود به صورت زنده ارتباط برقرار کنید و به سوالات آن‌ها پاسخ دهید
  • حالت نرمال: معمولا از این مورد برای تبلیغات استفاده نمی‌کنند. اما برای ارتباط صمیمی تر با کاربر لازم است که گاهی اوقات خارج از زمینه‌ی شغلیتان، استوری را منتشر کنید.
  • بومرنگ: از قابلیت بوم‌رنگ می‌توانید برای معرفی محصولات به کاربران استفاده کنید.
  • هندزفری: برای ضبط ویدیو طولانی می توانید از این قابلیت استفاده کنید

پس از ضبط ویدیو برای تاثیر گذاری بیشتر آن می‌توانید از قابلیت های گرافیکی که اینستاگرام در اختیار کاربران خود قرار داده است ویدیو خود را ویرایش کنید و اثر گذاری آن را بر مخاطب افزایش دهید.

ممبروان مردم را از راه‌های مختلف با کسب‌وکار شما آشنا می‌کند

تبلیغات در اینستاگرام برای افراد و کسب و کار‌های مختلف کارایی ‌های مختلفی دارد از جمله این کارایی ها می توان به تبلیغات استوری اینستاگرام اشاره کرد. از قابلیت استوری می‌توان دراجرای کمپین‌های تبلیغاتی استفاده کرد و مخاطبان را به شرکت مسابقات و کمپین ها مختلف دعوت کرد.

به وسیله‌ی استوری می‌توان افراد را به صفحه‌ی اینستاگرامی خود دعوت کنید. برای این امر می‌توانید از صفحه‌های اینستاگرامی پر بازدید استفاده کنید وتبلیغات خود را در این صفحات انتشار دهید. اما معمولا صاحبین کسب و کار‌ها برای تبلیغات به صورت استوری، به صفحات پربازدید کمی دسترسی دارند و از این رو ما در ممبروان می‌توانیم تبلیغات شما را در صفحات پربازدید اینستاگرامی متنوع انتشار دهیم و از این طریق تعداد فالوور‌های شما را افزایش دهیم.

یکی دیگر از مواردی که افراد از استوری استفاده می‌کنند این است که مخاطبان را با وب‌سایت خود آشنا کنند. در این روش می‌توانید آدرس سایت  یا لینک سایت را در استوری قرار دهید و تعداد اعضایی که از سایتان بازدید می‌کنند را افزایش دهید. از استوری اینستاگرام نیز می‌توانید برای اگاهی از برند استفاده کنید؛ به این صورت که اهداف و اقداماتی را که در آینده می‌خواهید اجرا کنید را با مخاطبان خود در میان بگذارید و از این طریق برند خود را به مردم معرفی کنید.

تبلیغات استوری اینستاگرام

ما از پیج‌های پربازدید برای تبلیغات استوری اینستاگرام استفاده می‌کنیم

پیج‌های بزرگ اینستاگرامی برای کسب درآمد در استوری‌های خود تبلیغات نیز می‌پذیرند. این پیج‌ها می‌توانند تاثیر زیادی در افزایش تعداد فالوور‌ها داشته باشند. استفاده از پیج‌های بزرگ پربازید خود یک راه موثر برای تبلیغات استوری اینستاگرام است.  اما نکته‌ای که باید به آن توجه کنید این است که چه متنی وبا چه تصویری می‌تواند مخاطب شما را جلب کند. ما در ممبروان می‌توانیم علاوه‌بر انتشار تبلیغات شما در پیج‌های اینستاگرامی پر بازدید،  در زمینه طراحی عکس یا فیلم تبلیغاتی نیز در کنار شما باشیم. به طور کلی برای انتشار فیلم یا عکس در استوری اینستاگرام باید به این نکته دقت کنید که  سایز اصلی آن ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل است. در استوری تبلیغاتی می‌توانید مشخصات مختصری از کسب و کارتان را عنوان کنید و برای جذب بیشتر مخاطب از عکس‌ها یا فیلم‌های جذاب بهره بگیرید. سعی کنید توضیحات زیادی را در متن استوری خود لحاظ نکنید. نوشته‌های بلند مخاطب پسند نیست و باعث می‌شود که مخاطب مطلب شما را بادقت مطالعه نکند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.