شرکت تبلیغاتی در سنندج

شرکت تبلیغاتی یاراپلاس خدمات تبلیغاتی را ارائه می دهد.

شرکت تبلیغاتی در سنندج

۱۶۱ بازديد

کسب و کار‌ها در حوزه‌ی فعالیتی خود نیازمند تبلیغاتی گسترده‌ای هستند که بتوانند به وسیله‌ی آن مردم و جامعه هدف مدنظرشان را با مفهموم و اهداف شرکت خود آشنا کنند. تبلیغات از جمله مهم‌ترین فعالیت‌هایی است که باید صاحبین شرکت‌ها و سازمان‌ها به دنبال آن باشند تا در دراز مدت ثمرات تبلیغات اصولی و منطقی خود را ببینند. اما چگونه می‌توان تبلیغاتی جذاب و چشمگیری را برای مخاطبان منتشر کنیم؟

شرکت‌های تبلیغاتی با توجه به نیاز کسب و کار‌ها به تبلیغات، تلاش می‌کنند تا رویکردی نو و تازه برای معرفی بیزینس‌ها به مخاطبان مورد نظرشان ارائه دهند. در ادامه مقاله قصد داریم تا در مورد شرکت تبلیغاتی در سنندج مواردی را توضیح دهیم و بدانیم که آژانس‌های تبلیغاتی چه خدماتی را به کسب و کار‌ها ارائه می‌دهند.

تبلیغات در سنندج

شرکت تبلیغاتی در سنندج

سنندج یکی از زیبا‌رین وجذاب‌ترین شهر‌های غربی کشور است که درون آن جاذبه‌های گردشگری زیادی نهفته است و از این رو سالیانه توریست‌های زیادی به شهر سنندج سفر می‌کنند. این شهر از رونق اقتصادی نسبتا خوبی برخوردار است و شرکت‌ها و سازمان‌های زیادی در این شهر شروع به فعالیت کرده‌اند و ازدیاد کسب و کار‌ها دلیلی برای رقابت بیزینس‌های مختلف در زمینه‌ی تبلیغات شده است.

حال وظیفه‌ی شرکت تبلیغاتی در سنندج این است که با معرفی اهداف و رویکر‌د های کسب و کار‌ها، سبب آشنا شدن مردم با برند‌های این شهر شوند. شرکت ها تبلیغاتی می‌توانند سبب پیشرفت شرکت‌ها شوند و از این رو اگر به دنبال راهکاری جدیدی برای رونق کسب و کار خود هستید و خواهان آنید که بتوانید تبلیغاتی در خور شان کسب‌وکارتان برای مردم شهرتان ایجاد کنید استفاده از ایده‌های نو وخلاق آژانس‌های تبلیغاتی می‌توانند انتخابی درست و منطقی باشد. ایده‌های نو و بکر می‌توانند در دراز مدت حس خوبی را در درون مخاطبان ایجاد کند و این موضوع دلیلی می‌شود که مردم دیدگاه مثبتی نسبت به تفکرات شرکت یا سازمان شما داشته باشند.

خدمات شرکت تبلیغاتی

یک شرکت یا آژانس تبلیغاتی خدمات گسترده‌ای در حوزه آنلاین و آفلاین ارائه می‌دهد. در حالت کلی می‌توان گفت یک شرکت تبلیغاتی تمام کارهای مربوط به برند سازی، استراتژیک و تبلیغات یک کسب و کار را از صفر تا صد انجام می‌دهد.

تبلیغات محیطی

تبلیغاتی محیطی می‌تواند تصویری درست و به جا از برند شما در ذهن مخاطب حک کند. با توجه به گستردگی روش‌های تبلیغات محیطی و امکانات ویژه برای به اجرا گذاشتن استراتژی‌های ارتباطی، یکی از خدمات شرکت‌های تبلیغاتی، ارائه تبلیغات محیطی به برندها است. برندها و تولیدکنندگان می‌توانند با استفاده از جایگاه‌های تعبیه شده در شهر به طور مستقیم با مخاطبان خود سخن بگویند و پیام خود را بدون واسطه به مخاطبان مخابره کنند.

دیجیتال مارکتینگ

از دیگر خدمات یک شرکت تبلیغاتی می‌توان به خدمات حوزه دیجیتال اشاره کرد. خدمات دیجیتال مارکتینگ خود به چند بخش تقسیم بندی می‌شود که در ادامه به تشریح هر کدام می‌پردازیم.

برنامه ریزی و استراتژی برای کسب و کارهای آنلاین

یکی از اصلی‌ترین خدمات یک شرکت تبلیغاتی در حوزه دیجیتال مارکتینگ برنامه ریزی و چیدن استراتژی کسب و کارها است. در این بخش شرکت تبلیغاتی خدماتی همچون تحقیق مشتری (پرسونا مشتری)، تحلیل تکنیکال رقبا، موقعیت یابی کسب و کار در فضای آنلاین، خلق و ایجاد برند و استراتژی شبکه‌های اجتماعی را برای کسب و کار مورد نظر ارائه می‌دهد.

بازاریابی آنلاین

از دیگر خدمات شرکت تبلیغاتی می‌توان به خدمات بازاریابی آنلاین اشاره کرد. خدماتی همچون بهبود رتبه سایت (SEO)، بازاریابی شبکه‌های اجتماعی، ایمیل مارکتینگ، تبلیغات همسان و بنری در فضای آنلاین را معمولا به مشتریان خود ارائه می‌دهند.

آژانس دیجیتال مارکتینگ

وب سایت

در دپارتمان طراحی سایت شرکت‎های تبلیغاتی خدماتی همچون طراحی وب سایت، ساخت فروشگاه‌های آنلاین، پشتیبانی و خدمات نگهداری از وب سایت و مشاوره برای راه‌ اندازی وب سایت را به مشتریان خود ارائه می‌کنند.

آنالیز

در این دسته از خدمات شرکت‌های تبلیغاتی، شرکت به اجرا و بررسی کمپین‌های مربوط به کسب و کار می‌پردازد. خدماتی همچون آنالیز کمپین‌های تبلیغاتی، آنالیز و گزارش دهی از وب سایت و دیگر رسانه‌های آنلاین، بررسی و مانیتورینگ شبکه‌های اجتماعی در دسته خدمات آنالیز شرکت‌های تبلیغاتی جای می‌گیرد.

تولید محتوا

از جمله خدمات اساسی یک شرکت تبلیغاتی، خدمات حوزه تولید محتوا است.  این خدمات عبارت‌اند‌از: طراحی اینفوگرافیک

  • تولید محتوای متنی
  • تولید پادکست
  • تولید متون مورد نیاز کسب و کار برای فعالیت در شبکه‌های اجتماعی
  • استراتژی فعالیت در پیام رسان‌ها
  • برنامه ریزی و تعیین استراتژی برای فعالیت‌های برند در شبکه‌های اجتماعی
  • محصول نویسی
  • خدمات کپی رایتینگ (تبلیغ نویسی، کپشن نویسی و…)
  • تولید و انتشار مجموعه مقالات برای بلاگ

گرافیک

از بخش‌های مهم هر شرکت تبلیغاتی دپارتمان گرافیک است. این دپارتمان وظیفه اجرا و پیاده سازی طرح‌های گرافیکی مورد نیاز بخش‌هایی همچون واحد تولید محتوا، واحد تبلیغات و واحد طراحی سایت را بر عهده دارد. این واحد خود شامل واحد فیلم برداری و تدوین می‌شود که کارهایی همچون ساخت تیزر تبلیغاتی، استاپ موشن، موشن گرافی، ویدئو رئال، تبلیغات ویدیویی و … در این واحد انجام می‌شوند.

خدمات آژانس تبلیغاتی یاراپلاس

شرکت تبلیغاتی یاراپلاس مفتخر است از سال 1393 فعالیت رسمی خود را آغاز نموده است. این شرکت با پشتوانه دانش فنی و تیم اجرایی یکپارچه تا کنون توانسته‌ است خدمات گوناگونی به برندهای کوچک و بزرگ ارائه بدهد. تمام تمرکز و سعی ما در شرکت تبلیغاتی یاراپلاس ارائه هرچه بهتر خدمات تبلیغاتی به مشتریان است. تیم‌های فنی یاراپلاس با توجه به اشراف کامل بر اصول ارتباطات و مدیریت بازریابی و توانایی بالا در استفاده از ابزار‌های دیجیتال، راهکارهای مناسبی برای توسعه و پیشرفت کسب و کارها ارائه می‌دهد.

ساخت تیزر تبلیغاتی

تیزر‌های تبلیغاتی از جمله‌ راه‌ها موثر در معرفی برند‌ها است. در این گونه تیزر‌ها ارتباط مناسبی بین مردم و بیزینس‌ها ایجاد می‌شود. ساخت تیزر تبلیغاتی خلاقانه می‌تواند دلیلی برای موفقیت و پیشرفت یک برند باشد و از این رو در سال‌های اخیر تیزر‌های تبلیغاتی در زمینه‌ی  تبلیغات دیجیتال رشد خوبی داشته‌اند.

در ابتدا تیزر‌های تبلیغاتی مخصوص تبلیغات تلویزیونی بود و تاثیر چشمگیری در معرفی محصولات مختلف به مردم داشت. پس از گذشت سال‌ها و ورود اینترنت و بازاریابی دیجیتال، شیوه‌های جدید تبلیغاتی در فضای مجازی به وجود آمد. حال تیزر‌های تبلیغاتی در فضای دیجیتال تاثیر بسزایی در معرفی سازمان‌ها و شرکت‌ها مختلف داشته است. و یک شرکت تبلیغاتی در سنندج نیز می‌تواند با تولید تیزر‌های تبلیغاتی مخاطبان را بیش از پیش با کسب‌و‌کار‌های مختلف آشنا کند.

شرکت تبلیغاتی در سنندج

انواع تیزر‌های تبلیغاتی

از انواع مختلف تیزر‌های تبلیغاتی می‌توان به تیزر‌های تبلیغاتی انیمیشن، تبلیغات رئال، تبلیغات موشن گرافیک، تبلیغات رئال انیمیشن اشاره کرد. هر کدام از این روش‌ها می‌تواند در کسب وکار‌های مختلف کارایی خاص خود را داشته باشد و باید با توجه به نوع بیزینستان بهترین نوع آن را انتخاب نمایید و با ساخت تیزر‌های خلاقانه و جذاب نظر مثبت مخاطبان را به خود جلب کنید. همچنین لازم به ذکر است که انتخاب نوع پلتفرم  در انتشار ویدیو از اهمیت بالایی برخوردار است.

تیزر انیمیشن: شیوه تبلیغاتی موثر برای معرفی مشاغل مختلف

تیزر رئال:  برای ساخت تیزر‌های تبلیغاتی واقعی برای معرفی محصولات

تیزر‌های رئال انیمیشن: تیزر‌های تبلیغاتی که در آن شاهد تلفیقی از واقعیت و انیمیشن هستیم

مراحل ساخت تیزر تبلیغاتی

  • در ابتدای امر باید با سفارش دهنده در مورد کیفیت و موضوع فیلمانه به توافق برسیم.
  • در مرحله دوم باید در مورد هزینه‌ها با مشتری صحبت کنیم و مبلغی منطقی را به او پیشنهاد دهیم.
  • اگر از تیزر تبلیغاتی رئال استفاده می‌کنیم باید از بازیگران خوب و با سابقه بهره بگیریم.
  • از جمله مواردی که در هنگام ساخت تیزر بسیار با اهمیت است موسقی متن بوده و به وسیله انتخاب موسقی متناسب با موضوع می‌توانید مخاطب را مجذوب تیزر خود کنید.
  • مرحله‌ی بعدی تولید تیزر تبلیغاتی است که کارگردان باید با استفاده از سلیقه و خلاقیت خود تیزری در خور شان کسب‌وکار مورد نظر تولید کند.
  • برای فیلمبرداری باید گروهی از فیلمبرداران کاردان و باتجربه را برای تولید تیزر تبلیغاتی انتخاب کرد و برای اجرای پروژه از استودیو‌های مجهز و استاندارد بهره گرفت.
  • بعد از تولید تیزر مرحله بعدی مرحله‌ی مهم ویرایش کلیپ است. در مرحله تدوین باید افکت‌های مناسب به همراه موسقی انتخاب شده بر روی تیزر ساخته شده قرار بگیرد.

در مقاله بالا راجع به شرکت تبلیغاتی و خدمات آن در سنندج مطالعه کردید. یاراپلاس به عنوان آژانس دیجیتال مارکتینگ در سطح ایران فعالیت میکند و خدماتی با کیفیت و با قیمتی مناسب را در اختیار مخاطبان قرار می دهد. کسب و کار خود را با استفاده از پکیج های تبلیغاتی ما در فضای مجازی رونق دهید.

منبع : آژانس دیجیتال مارکتینگ یاراپلاس

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.